Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F

fakta666

23. 9. 2010 11:04
vYHLÁSILA....PŘES POVINNÉ ELEKTRONICKÉ op SYMBOLICKY OD R

2012..A TO JE TEPRVE ZAČÁTEK....Státní byrokraty očipovat opencard vyšší generace a máme je pod dohledem permanentně 24 hodin jako oni nás symbolicky od roku 2012 díky povinným elektronickým občankám s čipem...tato opencard viz.video dokonce ani nestojí tisíce , ale ani ne dvě stovky..i bez auditů... .-) ! V USA už to liden cpou do těl..komu video bude málo, může zadat např.RFID osud..je tam informací dost.To je totiž ter konec 2012..konec lidské svobody...viz.Google -zadejte elektronický koncentrák...

http://www.youtube.com/watch?v=GgjVWaLxoL4&feature=player_embedded

0 0
možnosti
FF

fioman

23. 9. 2010 11:03
Neskutečně hloupý článek, Ivet!

Přiznám se, že jsem Váš článek vůbec nečetl, ale jsem na 100% přesvědčen, že vařečka ve Vaší ruce by rozhodně byla prospěšnější, než Vaše péro! Dávám Vám palec dolů. Rv S pozdravem Filip Fuchs, bloger.:-)

0 0
možnosti
F1D

Fw 190 D

23. 9. 2010 10:59
Co navrhujete?

Otevřít nebe a vyplatit rentu? ;-D

0 0
možnosti
JK

Majkyho_pupik

23. 9. 2010 10:58
jakou valku myslite?

to ze tohle je prvni vlada po mnoha letech, ktera chce abysme zili jen z toho, na co si vydelame?

0 0
možnosti
  • Počet článků 82
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1517x
Jsem naprosto obyčejná ženská, rebel už od dětství, vrhající se do všeho po hlavě pod heslem: "co mě nezabije, to mě posílí" a snad i díky tomu matka čtyř dětí, toho času na rodičovské dovolené.