Ivet Palasiewicz

Jsem naprosto obyčejná ženská, rebel už od dětství, vrhající se do všeho po hlavě pod heslem: "co mě nezabije, to mě posílí" a snad i díky tomu matka čtyř dětí, toho času na rodičovské dovolené.

Ivet Palasiewicz

Nemožné na počkání, zázraky do tří dnů.

Ačkoliv je internet plný návodů na to, jak se připravit na bankovní produkty a na co si dávat největší pozor, teprve špatná zkušenost vás dostatečně naučí. Nikdy vám totiž nikdo neřekne celou pravdu, byť byste byli sebeobezřetnější.

15.1.2012 v 10:28 | Karma: 35,36 | Přečteno: 6832x | Diskuse| Ostatní

Ivet Palasiewicz

Jak zrušit trvalý pobyt osobě ve vlastním bytě?

Tak na tuto otázku by se dalo odpovědět celkem jednoduše – těžko. Ale začněme popořadě. Stává se, že lidé mají v bytě osobu přihlášenou k trvalému pobytu, která se následně odstěhuje a důvod jejího trvalého pobytu tímto pomine. Má-li se kam přestěhovat, není žádný problém, úřad vše zařídí takřka na počkání. Problém nastává ve chvíli, kdy majitel bytu požaduje zrušit trvalé bydliště osobě, která se nemá kam přihlásit.

6.12.2011 v 14:12 | Karma: 29,48 | Přečteno: 3026x | Diskuse| Ostatní

Ivet Palasiewicz

Petice učitelů? Proč?

Nemyslela jsem si, že k tématu učebních osnov na školách někdy budu psát, ale dnešní zpráva o petici učitelů proti znovu zavedení povinných osnov ve školách mě k tomu přiměla.

13.4.2011 v 9:42 | Karma: 22,35 | Přečteno: 1242x | Diskuse| Ostatní

Ivet Palasiewicz

Já jsem Bůh, kdo je víc???

Když se vám takhle v půl čtvrté ráno nasune do postele skoro čtyřletý junior, který to nedělá, víte, že máte problém. Trvalo mu asi půl hodiny, než z něj konečně vypadl důvod noční návštěvy. Bolelo ho ouško.

8.4.2011 v 11:36 | Karma: 24,95 | Přečteno: 1436x | Diskuse| Ostatní

Ivet Palasiewicz

Co dalšího si budeme kupovat?

Moderní doba mění pohled na svět, na lidi, na rodinu. To, co dříve bývalo běžné, se dnes stává přežitkem, někdy je podobné jednání považováno za projev hlouposti a nedomyšlenosti. Jsem vdaná a mám čtyři děti. Něco, co se dnes nenosí, něco, co je považováno za bláznovství. Jak jenom můžu být tak nezodpovědná?

14.2.2011 v 16:27 | Karma: 19,45 | Přečteno: 1317x | Diskuse| Ostatní

Ivet Palasiewicz

Jak jsem poprvé (a nejspíš naposledy) chtěla radu od ministerstva

Nedávno tu jeden z blogerů napsal článek, ve kterém zpochybnil platnost podpisů a prakticky i celé petice v elektronické verzi na internetu. Protože jsem se dostala do situace, kdy jsem sama na tuto pochybnost chtěla upozornit a nemám ráda upozorňování jen na základě nějaké vlastní domněnky, rozhodla jsem se, že si celou věc ověřím přímo na ministerstvu vnitra, které má danou problematiku na starosti.

10.2.2011 v 15:06 | Karma: 45,16 | Přečteno: 11334x | Diskuse| Ostatní

Ivet Palasiewicz

Jsou muži a „muži“

Vážím si mužů, kteří si uvědomují, že sex je vždy záležitostí podmíněnou oboustranným souhlasem. Vědí, že pouze takový akt přináší krásné chvíle oběma a za žádných okolností by se nesnížili k tomu, vynucovat si něco, na co neexistuje žádný nárok, násilím.

2.2.2011 v 10:39 | Karma: 20,50 | Přečteno: 1669x | Diskuse| Ostatní

Ivet Palasiewicz

A pleteme, pleteme

Tak jsem zase jednou nestihla ty aspoň trošku solidní zprávy ze "staré" ČT1 a musela vzít zavděk Novou...bohužel.

20.1.2011 v 20:06 | Karma: 16,50 | Přečteno: 1108x | Diskuse| Ostatní

Ivet Palasiewicz

Bylo nebylo jedno H....

Když už se do toho pustila většina blogerů, tak já si taky přihřeju pomyslnou polívčičku, ostatně kdy znovu se mi zadaří psát aktuálně o hov.... pardon exkrementu, abych nedejbože neporušila psaná pravidla.

13.1.2011 v 19:32 | Karma: 17,71 | Přečteno: 1223x | Diskuse| Ostatní

Ivet Palasiewicz

Škatulata hejbejte se

Asi se mnou budete souhlasit, že současná situace ve zdravotnictví tuto známou dětskou hru velmi připomíná.

13.1.2011 v 15:29 | Karma: 13,26 | Přečteno: 1015x | Diskuse| Ostatní

Ivet Palasiewicz

Evropě hrozí tisíciletá zima.

Nesmysl, říkají Češi.

17.12.2010 v 20:11 | Karma: 12,47 | Přečteno: 1358x | Diskuse| Ostatní

Ivet Palasiewicz

Ženy jsou buď nymfomanky, nebo frigidní

Nic mezi tím, tak přesně tenhle pocit mám, když poslední dobou čtu poučné články na téma sex. Marně přemýšlím do které kategorie patřím já, protože už jsem měla za život tu čest být počastována oběma názvy. Zatímco oba pojmenovávají skutečné nemoci, jsou jimi označovány i takové ženy, které mají jen zvýšenou potřebu sexu, než je všeobecný průměr a nebo menší.

15.11.2010 v 20:43 | Karma: 25,63 | Přečteno: 2771x | Diskuse| Ostatní

Ivet Palasiewicz

A co přijde dál?

Už ani nezvedám oči úžasem, když si ráno přečtu v novinách na co vše si zase příští rok připlatíme. Ať už je to jídlo, elektrika, voda, plyn, oblečení, atd. Někdy mě tak napadá, kdyby se začal psát opačný seznam, asi by to bylo rychlejší, jenže pak by lidem automaticky došlo, že vše kromě vyjmenovaného se zdraží a sedli by si na zadek asi mnohem dříve, než příští rok. Zřejmě bychom měli i hodně stručné noviny.

25.10.2010 v 11:07 | Karma: 15,09 | Přečteno: 795x | Diskuse| Ostatní

Ivet Palasiewicz

Kdy to skončí aneb co se mi honí hlavou?

Po období, kdy jsem měla pomalu strach otevřít doma lednici, aby na mě z ní nevyskočil Kalousek s oznámením, co nám zase škrtne, mediálně provázenou emoční kampaní volající po vysokých trestech pro žháře z Vítkova, kdy jsme měli možnost shlédnout pokroky malé Natálky téměř krok za krokem a jedno oko nezůstalo suché a včerejším trošku obsáhlejším článku o malém Patrikovi, to vše protkané srdcervoucím příběhem malé Aničky, mám už skoro strach přečíst si vůbec zprávy.

22.10.2010 v 11:58 | Karma: 25,95 | Přečteno: 1269x | Diskuse| Ostatní

Ivet Palasiewicz

Jak velkou roli hraje barva zločinu

Vím, že na tohle téma bylo dnes napsáno velmi mnoho článků, ale nedá mi to a musím se připojit i se svým názorem.

20.10.2010 v 23:20 | Karma: 29,61 | Přečteno: 1172x | Diskuse| Ostatní

Ivet Palasiewicz

Sexuální výchova na základní škole

Včera mě zaujala v televizi reportáž na téma sexuální výchova na základní škole. Musím podotknout, že zrovna s tímhle předmětem, respektive jeho zařazením do výuky, jsem nikdy neměla problém a asi proto jsem se až včera dozvěděla na jakých základech je sepsána petice proti jejímu zavedení. Vzhledem k tomu, že mám malé děti, kterých se tato výuka bude týkat a jedno dítko už dospělé, mám možná oproti jiným rodičům výhodu v porovnání.

19.10.2010 v 0:39 | Karma: 13,18 | Přečteno: 1004x | Diskuse| Ostatní

Ivet Palasiewicz

Malé ohlédnutí

Každý večer, když dám spát děti, sedám k internetu a pročítám dětí za celý den doma i v zahraničí. Spát chodím většinou dlouho po půlnoci a pokaždé když vypínám počítač, říkám si, že zítra půjdu spát mnohem dřív a také, že už je na čase začít psát něco pozitivního. Jenže ono to moc nejde.

18.10.2010 v 10:20 | Karma: 13,68 | Přečteno: 722x | Diskuse| Ostatní

Ivet Palasiewicz

Kolik úhlů má pohled?

Nedávno jsem se zabývala kauzou bratří Mašínů a snažila se o nějaké hodnocení, myslela jsem, že teď článek už nebude aktuální, ale jak sleduji, příjmení Mašínů se objevuje v mediích každou chvíli a zřejmě tomu tak bude i nadále.

30.9.2010 v 2:13 | Karma: 16,17 | Přečteno: 913x | Diskuse| Ostatní

Ivet Palasiewicz

Nic není dokonalé, aneb ...

... není člověka na světě, co zavděčil by se lidem všem. Chtěla bych se dnes zaměřit na jednu část navrhované změny zákona o nemocenském pojištění a to kapitolu: Rodičovský příspěvek (RP). (samozřejmě, že toto téma pramení z vlastní zkušenosti :-))

20.9.2010 v 13:27 | Karma: 11,65 | Přečteno: 1016x | Diskuse| Ekonomika